28 Kasım 2012 Çarşamba

Avene Termal Su / Avene Eau Thermale

Avene Termal Suyu Spreyi
Yatıştırıcı, tahriş giderici ve anti-enflamatuar özelliğine sahiptir. Ciltte tepki veren hassas hücreleri güçlendirir, Cildin PH'ının dengelenmesine yardımcı olur, bağışıklık sistemindeki kilit hücrelerin etkinliğini artırarak cildi daha güçlü hale getirir.
KULLANIM ALANLARI:
Kızarıklık, kaşıntı ve gerginliği karşı ...

Dermatolojik Bakımlarda:
Yüzdeki kızarıklıklar, kaşınma ve kesikler, Dermatolojik ve cerrahi müdahalelerden sonra, güneş yanıkları, Dermatolojik tedavilerde tamamlayıcı bakım, akne tedavisi sonrası bakım.

Günlük Yatıştırıcı Bakım:
Epilasyon sonrası, makyaj temizliği sonrası, Traş sonrası, pişikler.

Ferahlatan Yatıştırıcı Bakım:
SPORDAN sonra, seyahat esnasında, yaz mevsiminde

Kullanım Şekli:
Spreyi buğu halinde püskürtün. Cildinizi yumuşakça kurulamadan önce 2-3 dakika bekleyin.



Avene Termal Suyu yaz boyu hemen hergün, havaların soğumaya başlaması ile de cilt bakımı yaptığım günlerde (haftada 2 kez) mutlaka kullandım. Yazın özellikle verdiği serinlik ve rahatlama hissi ile vazgeçilmezim oldu. Birçok şeye iyi geldiği söyleniyor ama ben özellikle hassas olan cildimdeki kızarıklara, kabarmalara iyi geldiğini söyleyebilirim. Epilasyon sonrası kızarıklar için kullananlar mevcut. Veya makyaj sonrasında da yüze sıkıp sabitleme için kullanılabiliyor.
Hassas cildim nedeni ile bitirdiğim zaman tekrar alacağım bir ürün.
Sevgiler <3

8 yorum:

  1. Sevdam işte almak istediğim ürün, sende memnun kaldıysan gönül rahatlığı ile alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, ben çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. Avene Termal Sudan bende çok memnunum. Bittikçe alıyorum. Aynı şekilde kızarıklıklarıma çok iyi geliyor hem de cildimin gerginliğini azaltıyor. Hele o ilk sıktığımdaki ferahlığı anlatamam =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu Kırmızı'm, aynen o ilk sıktığımdaki ferahlık harika :)

      Sil
  3. Sevda'cım faydalı kozmetik yayınına devam ha.. Banada bir leke giderici önerirmisin lütfennnn:))
    Öptüm seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım, Bioderma ya da Avene'in ürünleri güzeldir. Onlara bir bak istersen. Bu tarz bir ürün hiç kullanmadım ama .

      Sil
  4. güzel bir ürün tavsiye etmiş olman önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet'çim, sevdiğim bir ürün ve tavsiye ediyorum.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)