9 Nisan 2013 Salı

Yves Rocher Mağaza Turu

Metrocity Yves Rocher mağazasına bir tur düzenledik ve ürünlerle ilgili bilgi aldık. Yves Rocher ürünlerini severek kullandığım ama yeni yeni keşfettiğim bir marka. Ürünlerini yakından tanımak benim açımdan çok bilgilendirici oldu. Mağazaya genelde almayı düşündüğüm ürünler için gidince başka ürünler hakkında bilgi almamışım hiç, kesinlikle kullanmam gerektiğini düşündüğüm bir kaç ürün keşfettim. 
Hadi hep birlikte Yves Rocher Metrocity mağazasını gezelim.
Hydra Vegetal, Sebo Specific, Active Sensitive ve Pure System serilerinin yer aldığu bu rafa yöneliyoruz ilk. Sebo Specific serisinden Ultra Mat nemlendirici ve Pure System serisinden Pore Clearing Maskesini kullandım. İkisini de tavsiye ederim. 
Beylere özel ürünler

Makyaj Ürünleri standı... Yves Rocher'den ilk alışverişim makyaj ürünleri olmuştu, bu standı çok seviyorum :) Bütün mağazalarda ilk yöneldiğim yer oluyor. Ben Volume Lash Plumping Mascarayı ve Nemlendirici Ruj / 32 Rouge Coquelicot'u çok severek kullanıyorum. Elimde bir kaç tane yeni açtığım -test sürüşünde- olan, bir kaç tane de sırasını bekleyen makyaj malzemem de var.
2'li ve 3'lü farlar merak ettiklerim, denemek istediklerim arasında.
Şampuanlar ve saç bakım ürünleri. Henüz saç bakım ürünlerini de denemedim ama kardeşim İnce Telli Saçlar için Hacimlendirici Seri'den ürünler kullanıyor, özellikle bir spreyi var ki, misler gibi kokuyor, ailecek kokusuna bayılıyoruz :) 

Yaşlanma karşıtı ürünler. Annem Rich Krem / Hücre yaşlanmasına Karşı Canlandırıcı Kremi kullanıyor ve oldukça memnun. 
Bio Serisi %100 Organik vücut ürünleri. %0 Paraben - %0 Renklendirici - %99 Doğal İçerik 
Sol taraftaki süt şişesi gibi şirin ambalajlı vücut sütlerine bayıldım. En kısa zamanda denenecekler arasındalar. Sağ taraftakiler yine vücut kremlerinden. Buradaki  Expert Repair Onarıcı Vücut Losyonu'nu çok kuru cilde sahip anneme almıştım, çok memnun. Alttaki siyah/yeşil ambalajlı da Selülit Kremi. 
Anti-Age Global / Gençleştirici ve Hücre Yenileyici ürünler
Mağazadan içeri girdiğimizde bizi çok hoş bir parfüm karşılamıştı... Sonunda kaynağını buluyoruz. Yves Rocher parfümleri daha önce denememiştim, özellikle çiçek kokulu parfümlerine bayıldım. Comme une Evidence ve Tendre Jasmin'i çok beğendim. İlk fırsatta alınacaklar arasındalar. So Elixir'in ise aramızda çok hayranı olduğunu biliyorum :)
Vücut ürünlerinin olduğu bu raflara da bayıldım. Özellikle süt şişesi şeklindeki şirin vücut kremleri ve roll-onlar en kısa zamanda denenecekler arasında. 
Vücut ürünlerini de inceledikten sonra mağaza turumuzun sonuna geliyoruz.
Benim açımdan çok faydalı, bilgilendirici bir tur oldu. Umarım siz de memnun kalmışsınızdır :)
Mağaza turunda ve ürün bilgilendirmesinde bize yardımcı olan Nazlı Hanım'a çok teşekkür ediyorum. Kendisi  çok sabırlı ve enerjikti, özellikle enerjisine hayran olduğumu söylemeden geçemeyeceğim.
Sevgiler ♥

5 yorum:

  1. Yves rocher ürünlerini çok seviyorum kayısılı peeling vazgeçilmezim:) bu arada güzel bir blog tavsiyem var
    http://myworldinthebooks.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves rocher ürünlerini ben de çok seviyorum.

      Sil
  2. Canım çok güzel bir yazı olmuş, sevdiğin ürünleri de yazman iyi olmuş :) Metorcity mağazası çok güzel :)) ahh o parfümler...comme un evidence'ı almalıyız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Kesinlikle kesinlikle almalıyız harika bir parfüm

      Sil
  3. hepsını denemek ıstıyorum hepsını:)
    cok merak ettığım sempati duyduğum markalardan bırısı:) cok guzel bı yazı olmus canım:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼