14 Haziran 2013 Cuma

Maybelline Ruj / Passion Red - 535

Son 2 yıldır tüm hayatım boyunca kullanmadığım kadar canlı renk rujlar kullandım.(Kırmızılar, nar çiçekleri) Maybelline Ruj /  Passion Red'de tam bir kırmızı.  
Sürdüğüm zaman hemen rengini veren rujlardan ve oldukça kalıcı. Yumuşak yapılı bir ruj, kolay sürülüyor.  
Bu ruj uzun zamandır bende olduğundan fiyatından emin değildim ama internetten araştırdım, hala satışta ve 10 TL gibi bir fiyatı var.
Uygun fiyatlı kırmızı ruj arayanlara tavsiye ediyorum.

8 yorum:

  1. evet canım bende önceden kullandım bu rengi hem uygun fiyatlı hem yapı olarak güzel..

    YanıtlaSil
  2. Ben geldimm :D
    Renk gerçektende 'tutkulu' bir kırmızıymış, sana yakışmıştır bence ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin kuzum :) Çok teşekkürler, yakışmıştır herhalde :)

      Sil
  3. Güzelmiş rengi ama benim kırmızı rujlarla aram hiç iyi değil:/ daha çok nude renkleri tercih ediyorum. Günlük hayatta da lipbalm sürüp çıkıyorum:) biraz tembelim ruj konusunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de işte senin tam tersinim, nerde canlı renkler var onları sürüyorum :)

      Sil
  4. harika ötesinde bir tonu var bayıldım:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼