12 Temmuz 2013 Cuma

Pastel Waterproof Dipliner

Suya, tere dayanıklı formülü, özel fırçası ve dağılmayan kolay sürümü ile gözlerinizin güzelliğini ortaya çıkarır.
Diplenerları seviyorum, gerçekten kolayca sürülüyorlar. Pastel'in diplenerı da eyeliner sürmeye korkanlar için ideal bir seçim. Sürümü kolay. 
Fırça ucu kaliteli, istenilen kalınlıkta çizgiler çekmeye uygun. Uzun süre dayanıklı, kolay kolay bozulma, dağılma yapmıyor. Üstelikte simsiyah, parlak bir siyah. 
Bu diplinerın Pastel Shop fiyatı 20TL. Uzun zamandır bu tarz ürünleri indirimde yakalayıp aldığımdan fiyat olarak açıkçası bana yüksek geldi. İndirimlerde yakalayabilirseniz denenebilir diyorum.

12 yorum:

  1. Golden Rose mükemmel; 13 TL.
    Pastel'de ona yakın bi marka olarak fiyatı biraz alçak tutsaymış keşke.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, fiyat farkı çokmuş canım :( Pastel'in fiyatları genelde uygun ama bu neden yüksek anlamadım

      Sil
  2. Canım rengi ne kadar koyu görünüyor, çok hoşmuş. Güzel günlerde kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, parlak ve simsiyah. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. keske surebilsem güzel aslında da gozume bişi suremıyorum yamuk oluo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben deneme yapıyordum sürekli, öyle alıştı elim :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım siyahın netliği çok hos duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de beğendim siyahlığını :)

      Sil
  5. Malesef ben hiç memnun kalmadım,belki de fırçası yüzünden bilemiyorum ama çekmecenin bir köşesinde duruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, çok şaşırdım, ben çok beğendim :(

      Sil
  6. rengi çok hoş ve canlı duruyor. Fiyatı makul olsaydı şans verilebilirdi. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼