30 Ekim 2013 Çarşamba

Kenzo Amour EDP

Kenzo Amour, zarif, duyusal ve eğlenceli, kadınları romantik bir Asya yolculuğuna çıkarıyor. Amour, Frangiponi çiçeğinin yumuşak ve etkileyici aroması ve Japon çiçeğinin büyüleyici notalarıyla açılıyor. Yumuşak ve sakin Çin beyaz çayının ve Tayland pirincinin sütlü birleşimi ile etkileyici kalp notalarına ulaşarak odunsu, balsamik, misk ve vanilyalı mükemmel dip notalarıyla son buluyor...Gizemli tütsülü nüanslarıyla Kenzo teninizin her noktasına nüfuz ediyor... Amour, Asya'nın romantik renklerini temsil eden 3 farklı boydaki 3 değişik renkle karşımıza çıkıyor. Parfüm şişesindeki Kenzo kuşu ise özgürlüğü ve tutkulu bir aşkı temsil ediyor...
Kenzo Amour 2 sene kadar önce bana hediye edilen bir parfüm. Ailem ve çok yakın arkadaşlarımdan özellikle doğum günlerimde parfüm hediyesi çok alıyorum, bu yüzden elimde bir sürü parfüm oluyor. Bu yüzden de genelde parfüm hediyelerimi hemen açmam, elimdeki parfümlerden birinin bitmesini bekler, ondan sonra kullanıma açarım. Evet, bu bir takıntı :) Böylece de güncel bir parfüm olsa da ben kullanana kadar güncelliği kalmıyor parfümlerin. 
Kenzo Amour'un değişik bir şişe dizaynı var. Şık ama bence gereksiz. Kapak kısmı çok uzun olduğundan çantamda taşıyamıyorum mesela. Onun dışında kıvrımlı, kadınsı bulduğum bir şişe tasarımı. Farklı boylar için farklı renklerde üretilmiş. Bende ki 100 ml., 50 ml beyaz, 30 ml. fuşya. 
Kenzo Amour bana göre yumuşak fakat etkileyici bir koku. İçindeki vanilya sayesinde egzotik, harika bir tatlı kokuya dönüşüyor ve insanı mest ediyor. Daha önce de söylemiştim çok baharatlı ve ağır olmayan, hafif kokuları kendime daha çok yakıştırıyorum. Allah'ın vücuduma bir lütfu olarak genelde herkesin az veya orta kalıcılıkta dediği parfümler ile çok iyi anlaşıyorum. Kenzo Amourda benim için kalıcı parfümlerden. 
Benim için tek kusuru şişesi daha doğrusu kapağı olsa da bitirdiğimde tekrar almayı düşünebileceğim parfümlerden. 
Çeşitli parfümeri ve online satış sitelerinde fiyatı 230TL ile 270TL olarak değişiyor. Yine bazı sitelerde indirimlerle çok daha uygun fiyata almakta mümkün. 

Sosyal Medya Hesaplarım

14 yorum:

  1. bende kenzo leau'par var canim.ama kokusu çok hafif alkollu su gibi bi shey.kenzonun bu parfum sisheleri dikkat çekici.ben de eskiden senin gibi biri bitmeden digerini acmazdim ama simdi oyle yapmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leaupar bende kullandım canım, o daha hafif. Bu daha ağır ona göre. Canım ben biri bitmeden değil de elimde orjinal parfümlerden 4 tane bir de body shop / yves rocher parfümlerinden de 6 tane açık var dahasını açmak istemiyorum. Artık gelenler stoğa.

      Sil
    2. ooo canim evin misstir:)parfümeri gibi:)Sevdacim turunçgiller seviyosan yeni galiba hugo boss jour.dün hediye ettim,kokuyu görevli tavsiye edince ilk sishesi,sonra koku....ashik oldum.ilk nota laym.yaz için ideal.

      Sil
    3. Mini bir parfümeri olduk zaten parfümler makyaj malzemeler kozmetikler derken :) Canım merak ettim deneyeceğim ilk fırsatta mutlaka :)

      Sil
  2. Çok severdim kokusunu, 2-3 yıl önce kullanıyordum bende ♥

    YanıtlaSil
  3. Çantada taşıması zor olsa da şişesini çok beğendim, çok dikkat çekici. Ben de hafif kokuları daha çok seviyorum ama senin aksine en kalıcı koku bile çok dayanmıyor bana, uçup gidiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişesi çok güzel canım ben en çokta fuşya şişeyi beğeniyorum aslında. Bunu da bir dene bakalım beğenecek misin?

      Sil
  4. Vanilya vanilya vailya. <3 Yumuşacık bebek gibi bir kokusu var. :)

    YanıtlaSil
  5. Kenzo'nun erkek parfümlerine ayrıca bir düşkünlüğüm olduğunu söylemem gerek :) Bu kokuyu merak ettim doğrusu. Ben de deneyeceğim en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de vardı eskiden öyle bir düşkünlüğüm :) Denersen seversin gibi geliyor canım :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼