1 Nisan 2015 Çarşamba

Rituel de Beauté Siyah Noktalar İçin Burun Bandı*

Rituel de Beauté Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı
Burun bantları geç keşfettiğim ama kullanmayı çok sevdiğim kozmetik ürünlerden. Yaklaşık 1 senedir düzenli olarak kullanıyorum ve değişik markaları deniyorum. Son denediğim de Rituel de Beauté Siyah Noktalar İçin Burun Bandı oldu.
Bu siyah nokta bantının vaatleri şöyle;

Rituel de Beauté Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı, burun bölgesinde bulunan siyah nokta, kir, makyaj artığı, yağ ve diğer kalıntıları kolaylıkla temizler ve bu bölgedeki gözenekleri açar.

Aloe etkisi ile de tazelik hissi vererek cildinizi rahatlatır. Cildinizin sağlıklı ve güzel bir görünüme kavuşmasına yardımcı olur.
Dermatolojik olarak test edilmiş olan Rituel de Beauté Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı, tüm cilt tipleri için uygundur. İçeriğinde paraben ve alkol barındırmaz.
Ben özellikle duştan sonra kullanmaya çalışıyorum burun bantlarını. Pakette 6 adet var. Kullanımı diğer bantlarla aynı, hafifçe ıslatıp burnumuza yapıştırıyoruz. 10-15 dakika bekleyip, bant iyice kuruduktan sonra kenardan dikkatlice kaldırarak çıkarıyoruz.
Buruna iyi şekilde yapışıyor ve siyah noktaları güzelce temizliyor. Ben temizlemesinden çok memnun kaldım. Temizleme açısından şu ana kadar kullandıklarım arasında en iyilerden. Bana göre olumsuz 2 özelliği var; 1. kokusu. Kullandığım süreçte beni en zorlayan kokusu oldu. 2. olarak da maalesef her yerde bulmak mümkün değil. Bir ara Bim'de sürekli görüyordum ama uzun zamandır yok. eczane.com.tr sitesinin haricinde nereden alınır bilemiyorum. Fiyatı ise 6,95TL olarak görünüyor sitede. Her yerde satılmaması dezavantaj, umarım yakında kozmetik marketlerde görebiliriz. 

4 yorum:

  1. bimde daha uygun bi fiyata satıliyordu.Gercekten benim de en memnun kaldigim siyah nokta bandiydi.3 kati.fazla ucret odeyip aldigimdan bile daha iyiydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Bim'de bir türlü yakalayamadım. Oldukça memnun kaldım ben de, kolay bulunsa çok iyi olurdu :)

      Sil
  2. Bu bantlardan en son Nivea ve Gratis'in Cettua markasını denemiştim.Sanıyorum bu markadan bende de var.Eşim üzerinde bir deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea ve Cettua da güzel bu da güzel canım. Bir dene bakalım :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼