4 Mayıs 2015 Pazartesi

Caudalie Polyphenol C15 Kırışıklık Karşıtı Nemlendirici SPF20

Bu çok amaçlı antioksidan ve kırışıklık karşıtı "Polifenol+C Vitamini" bakımı aynı zamanda UVA ve UVB ışınlarına karşı cildi koruyan güneş filtreleri içerir. Formülündeki hyalüronik asit cilde dolgunlaştırıcı etki sunar. Uygulandığı andan itibaren cilt yumuşar, kırışıklıklar dolar ve gün boyunca mükemmel bir şekilde korunur. Ferah notalar taşıyan kokusu duyuları harekete geçirir.
Komedojenik değildir. Dermatolojik olarak test edilmiştir.


Caudalie Polyphenol C15 serisi üzüm çekirdeği polifenolleri ve C Vitamini içeriyor. Tüm ciltlerin kullanabileceği bir seri. Kırışıklık karşıtı olduğu için 25 yaş itibari ile kullanılabilir diye düşünüyorum.
Caudalie Polyphenol C15 Kırışıklık Karşıtı Nemlendirici SPF 20 güneş koruması içeriyor. Paraben, mineral yağ, fitalat, fenoksietanol, SLS, hayvansal içerik içermiyor.
Caudalie Polyphenol C15 Kırışıklık Karşıtı Nemlendirici hafif bir dokuya sahip. Kuru ciltlere yeterli gelir mi emin değilim ama normal ve karma ciltler için yeterli nemi veriyor. Çok hafif ve güzel bir kokusu var. Kış aylarında başladığım için SPF 20 güneş koruması içerdiğinden güneş kremi  ile birlikte kullanmadım ama havaların ısınması ile ekstra koruyucu şart. 
İnce uçlu tüp ambalajı ile kullanması pratik ve hijyenik. Sürdükten sonra hızlıca emiliyor. Dudak kenarında ve 2 kaş arasında bir kaç derin mimik kırışıklığı/ çizgisi haricinde cildimde kırışıklık yok. Bu derin kırışıklıklar için bir etkisini görmedim açıkçası, ince kırışıklıklarda ki etkisini bilemiyorum maalesef. Düzenli kullanınca cildi toparlıyor, aydınlık bir görünüm veriyor.
Caudalie Polyphenol C15 Kırışıklık Karşıtı Nemlendirici 40 ml ve fiyatı 115 TL. Eczanelerde veya online sitelerden alınabilir.
*Basın ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir.

7 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.Caudalie ürünleri çok ilgimi çekiyor.Elimdekileri biraz azalttığımda mutlaka nemlendiricilerini de denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, benim de ilgimi çeken bir marka. Başka ürünlerini de denemek istiyorum.

      Sil
  2. ben bunu bitireli baya oldu güzeldi kış aylarında gayet yeterli geldi cildime hem nem hem de güneş koruyucu olarak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış için tek başına yeterli koruması, sanki çok kuru ciltlere göre değilmiş gibi geldi bana.

      Sil
  3. Caudalie ürünlerinin pek çoğunu severek kullanıyorum .Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, benim de sevdiğim bir marka Caudalie ♥

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼