25 Temmuz 2015 Cumartesi

Dressin'den Seçtiklerim - Wishlist


Uzun zamandır yurtdışı alışverişi yapmıyordum daha doğrusu cesaret edemiyordum. En son yılbaşında yaptığım ufak alışveriş sorunsuz gelince aradığım / istediğim bir kaç şey de Dressin'de uygun fiyatlı olunca bir cesaret birşeyler seçtim. Sepetimi sürekli doldurup boşaltıyorum, yeni birşeyler ekleyip çıkarıyorum. Anlayacağınız henüz siparişimi sonlandırmadım, belki ben sipariş ver tuşuna basana kadar sizler bana fikir verirsiniz.
1. Mavi puantiyeli elbise Bu tarz elbiselere bayılıyorum. Çok benzer bir model de kırmızısı rengi vardı ve severek giymiştim eskiden. Başka renkleri de var, kırmızısı da tabi :)
2. Asimetrik Etek Bayıldım ki
3. Şort tulum Çok kısa olmayan bir şort tulum istiyordum. Sevdim.
4. Saat Kadranında gümüş detayları olan bir saatim var, altın detaylı istiyordum bir de. Çok beğendim.

2. Bikini
3. Püskül detaylı yelek  Kimonolar ve bu tarz yelekler ilgi alanımda. Aldıklarım arasında mutlaka bu tarz bir parça olacak.
4. Kolye

Kargo konusunda kesin bir fikrim olmamakla birlikte sipariş verdikten sonra Türkiye'ye 15-20 gün içerisinde geliyormuş. O kadar çok güzel şey var ki sitede, karar verip siparişimi verirsem aldıklarımı ve kargo sürecini paylaşacağım mutlaka.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼