28 Mayıs 2016 Cumartesi

Agonist Arındırma ve Detoks Şampuanı

Agonist Arındırma ve Detoks Şampuanı
En çok denediğim ve bitirdiğim ürünler şampuan, saç kremi ve duş kremleri. Saçlarım biraz sorunlu, bakarsam bağ oluyor bakmadığım anda dağa dönüşüyor. Yani sürekli bakım isteyen zor bir saç tipim var. Aslında saçlarımın artı özelliği dalgalı ve gür olması ama boyadan ya da yanlış kullanılan bir saç ürünü yüzünden yıpranan, dalgası açılan saçlarım özellikle duş esnasında özel bakım ve uygulama istiyor.

Agonist Arındırma ve Detoks Şampuanı
Agonist Şampuan saça ve saç derisine bakım, onarım ve canlılık sağlayan, günlük olarak da kullanılabilecek bir şampuan. SLES, SLS, paraben türevleri gibi maddeler içermiyor. Aslında içeriği tam anlamı ile temiz değil ama oldukça temiz tutulmaya çalışılmış. Renklendirici içermiyor ama içeriğinde ki bitki ekstreleri nedeni ile rengi kahverengi. Ve kokusu bitkisel ama ağır bir koku. Neyse ki durulandıktan sonra saçta kalmayan bir koku, kalıcı değil yani. 

Agonist Arındırma ve Detoks Şampuanı
Haftada en az 2 defa kullanılması öneriliyor Agonist Arındırma ve Detoks Şampuanın.Saçı derinden temizlediğini hissettiğim bir şampuan, köpürmesi de fena değil. Köpürmeyeceğini düşünüyordum açıkçası kullanırken, şaşırdım.  

Agonist Arındırma ve Detoks Şampuanı
Dönem dönem aşırı olmasa da seboreik dermatit yaşıyorum, bazı şampuan ve saç ürünleri de seboreik dermatitimi tetikleyip hassasiyetimi arttırıyor. Bu şampuanda böyle bir sorun yaşamadım. Saçlarımı sertleştirmedi, üzerine yine saç kremi kullandım ama eskisine göre daha az miktarda. Saçlarımın canlandığını da söyleyebilirim.

Agonist Arındırma ve Detoks Şampuanı
Agonist Şampuanı eczanelerden ve dermokozmetik  satan sitelerden online olarak satın alabilirsiniz. Fiyatı 27 ile 30 TL arasında değişiyor.
***PR ürünüdür, Agonist tarafından gönderilmiş olup objektif yorumlarımı içerir. 

12 yorum:

  1. seboreik dermatit sorunu benim saç derimde de zaman zaman oluyor, bu şampuanı da denemek isterim, paylaşımınız için teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de dener ve seversin. Sevgiler :)

      Sil
  2. bu şampuanı ben de kullandım ve çok beğenmiştim. saçlarımı hafifletti

    YanıtlaSil
  3. İlk defa duyduğum bir marka. Şişesi nedense CK parfümü hatırlattı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende firma tarafından gönderilene kadar duymamıştım ama eczanelerde satılan bir marka. Şişesi CKin2U parfüme çok benziyor :)

      Sil
  4. Bu şampuanı ilk kez duydum denemeye değer :) Bende çok sık şampuan bitiriyorum saç bakım ürünlerine ayrı düşkünüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara alınıp arındırma için kulanılabilir.

      Sil
  5. Yine de sülfat okudum ama içerikte. Öyle olunca zararlı olmuyormu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaatlerinde içeriği temiz denilmişti ama ben de sülfat okuyunca içeriğinin o kadar da temiz olmadığını gördüm, yazımda da belirttim .

      Sil
    2. İşte benim de ondan aklım karıştı :/

      Sil
    3. Kuzu vaatleri ne olursa olsun işte gerçekleri görüp belirtiyoruz. Gören gözlere bir ♥♥♥ Şampuandan memnunum, güzel şampuan ama içeriği o kadar da masum değil :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼